11 Mayıs 2022 Çarşamba

ZİNDAN HATIRALARI - ZEYNEB GAZALİ


 


ESSELAMÜN ALEYKÜM VE RAHMETULLAH...


Kitap adı: Zindan hatırları

Sayfa: 248
Yazar: Zeyneb Gazali



Alıntı: Bu kitaptan, yeryüzünün tağutlarının, Allah ve İslam düşmanlarının, Allah'ın dinine sarılıp Kur'an'ın gösterdiği istikameti yol edinenlere reva gördükleri zulüm ve işkencelerden bir kesiti, Zeynep Gazali'nin başına gelenleri dehşetle okuyacaksınız. Sırf "Rabbim Allah'tır" dediği, Allah Teala'nın gösterdiği istikamette yürüdüğü, tağutların kirli saltanatlarına teslim olmadığı için bir müslüman kadının başına gelen dehşet verici işkenceleri, tüyleriniz diken diken olarak okuyacak; İslam için nelere katlanılabileceğini göreceksiniz.


Söze nasıl başlasam da kitabın okumasına vesile olsam diye düşünüyorum. Kitabı almadan önce öylesine bir kitap ismi vermiştir diye düşündüm. Müslüman bir kadının,Allahtır benim Rabbim diyerek her hücresine bunu nakşeden ve düşmanı bile çaresiz bırakan bir Kul oldu. Bazen çok küçük bir imtihan da dahi,pes edip isyan eden bizler,okudukça ağlayacak ve utanacağız. Evet ağlayacaksınız ve ben o kadar kitap okumama rağmen hiç birinde ağlamadım ama bu kitap istisna oldu. Her bir sayfasını okurken,Allah'ım ne olur artık bitsin şu kitap dedim. Bazen bu kadar da olamaz desem de gerçek bir yaşam öyküsüydü.
Yapılan işkenceleri okurken nasıl dayandın diye diye ağladım. Bizler her zaman bu tür yaşantıları Peygamber efendimiz (S.a.v)'den ve sahabe efendilerimiz'den okuduk-duyduk. Göremesek de aslında hala yaşayan maşide hatunlar var. Kafamızı gömdüğümüz kumdan çıkarırsak göreceğimiz milyonlarca işkenceye maruz kalan Müslüman kardeşlerimize şahit olurduk. Çok uzağa bakmaya bile gerek olmadan,Doğu Türkistana baktığımız da bile orada ki bu zulüm bize yeterli olur. Valla kardeşler,Kitap hakkında ne yazarsam yazayım anlatmış olamam. Bizzat okuyup yüreğiniz ile muhasebe edebilir ve kendinizi sorgulaya bilirsiniz.
Okuyun ve okutun InsAllah...



Merhamet ve sevgi ile kalın...
Selametle.

İman power
İman power

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. Selamünaleyküm ben işkenceleri duydum ve okumaya cesaret edemiyorum Allah'ın yardımı olduğu muhakkak çünkü insanın aciz kalacağı durumlar çok... Allah'ım yardım etsin işkence altında olan tüm müslüman kardeşlerimizi duyuyoruz güvenle uyurken utanıyorum onlar adına çok dua ediyorum ınanıyorum bir gün yiğitleri bir araya getiren bir yiğit çıkarır Rabbim o coğrafyalarda ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve Aleyküm Selam güzel kardeşim:)
      Kitabi okurken gerçekten elimden bıraktığım devam edemediğim çok sayfa oldu fakat yine de böyle yürekli insanları okumak ümitvar olmamı sağlıyor ve bana da çok örnek oluyor.
      Yorumun için çok teşekkür ederim ♡

      Sil