25 Temmuz 2022 Pazartesi

BAŞIMI ALIP GİDERİM (EYÜP SULTAN)

 



ESSELAMÜN ALEYKÜM VE RAHMETULLAH..

Genel olarak İstanbul beni çok yoruyor. Kendimi şimdiden yaşlanmış gibi hissediyorum ve kalabalık beni mahvediyor :) yani sırf bu yüzden dışarıya çıkma hevesim benden ışık hızıyla kaçıyor. Köyde yaşamayı gerçekten tercih ediyorum ciddiyim yani bu konuda :))
İstanbul'u sevmiyorum derken vicdan azabı çekiyorum doğru ama yine de çok yaşanacak bir yer olduğunu düşünmüyorum. Bir önceki yayınım da bahsettiğim liziqi kankam ile aynı yerde vallahi yaşarım yani çok yüksek şeyler istediğimi düşünmüyorum. (Yazar bunu yazarken kendi bile inanmadı)
Benim şikayetlerim bitmez o yüzden İstanbul'u rahat bırakıyorum ve bana çok yakın olan Eyüp Sultan'a geçmek istiyorum :) bazen bazı güzellikleri yanımızda olduğu için farketmiyoruz ama yine de Eyüp Sultanın bizzat dibimde olması beni gerçekten çok mutlu ediyor. Bazen moralim bozuk olduğunda ben bi Eyüp Sultana namaz kılmaya gidiyorum diye çıkabilmek gerçekten büyük şükür sebebi.
Orası da çok kalabalık ama kalabalık olmayan çok güzel yerler var,mesela mezarlık.

Ben ziyaret etmeyi çok seviyorum hatta benim yakınım yok o şekilde ziyaret edebileceğim ve bu yüzden kendim niyet edip giriyorum toplu şekilde duâ ediyorum ve birinin başına oturup kendimi düşünüyorum.
Beni çok tanımadığınız için bunu söylememde bir sorun olmayacaktır. Bir kabir var ve moralim bozulduğunda oraya gidiyorum ve onunla konuşuyorum :) yine ben geldim diyorum :)) yani bir tanıdığı ile denk gelsek anlat derdini de anlasın  :)
Bu şekilde vakit geçiriyorum ve evet cevap vermiyor ama yine de kendim orada çok iyi hissediyorum,inanın ki oraya girdiğim de tüm dertlerim yani benim gözümde büyüttüğüm ne kadar derdim varsa küçücük oluyor. O kadar ki önemli olmayan meseleler aslında.
Camiye gidip hızlı namaz kılıp çıkmadım ve güzelce orada vakit geçirdim, gelene gidene baktım onları izledim.
Vallahi çok samimi söylüyorum kendinize kabir ziyareti yapacağınız birini seçin. Öyle iyi geliyor ki ve ben çoğu zaman diyorum ki yani hiç tanımadığım halde Rabbim beni buraya gönderdi ve beni vesile yaptı.
Ne sevap işledi acaba diye düşünüyorum ve daha sonra ekliyorum,acaba bana da böyle biri gelirde duâ eder mi?
Artık maalesef tanıdığımız insanlar gelmiyor ki ,tanımadığımız insanlar şurada kalsın.

Neyse işte söyleyeceklerim bu kadardı:) bir kaç tane fotoğraf çekmiştim onları da eklemek istedim.
Bana da çok Duâ edin :)

Sevgi ve merhametle kalın
Selametle...





Ailesinden izin aldım ve şu sıfata bakın ya yiycem :)




















 




İman power
İman power

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. Ah Eyup sultan hazretleri.. Ah Istanbul! Ah maneviyat yüklü memleketim.. Allah ziyaretlerini kabul etsin Öznur, o topraklarda yasamak o kadar kiymetli ki insan baska ulkeye gidince daha cok anliyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:)) evet kesinlikle çok şanslı olduğumu düşünüyorum.
      Buraların kıymetini bilmek ve bu maneviyata sarılmak gerekiyor. ♡

      Sil